Rezerwacja terminu
zamknij okno
MENU
Nowe zamówienie
Aby uzyskać szczegóły o postępowaniu z poniższej listy wybierz typ mediacji
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty, które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz)
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 150 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje)
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie)
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie “o mediacji” oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 300 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni),
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 500 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje)
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie "o mediacji" oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 1000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 500 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje)
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie "o mediacji" oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 500 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 200 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje)
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie wniosku o nadanie klauzuli w sądzie
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie "o mediacji" oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 400 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni),
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 500 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje)
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie "o mediacji" oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 1000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - 300 zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! Cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie "o mediacji" oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
Koszt: 600 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonanie opłaty za mediację - ustalona cena/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie wniosku o nadanie klauzuli w sądzie
cena ustalona pomiędzy stronami
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonujesz opłaty za mediację - 1500zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie “o mediacji” oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
3000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonujesz opłaty za mediację - 1500zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie “o mediacji” oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
3000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonujesz opłaty za mediację - 1500zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie “o mediacji” oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
3000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu
Kroki realizacji usługi
krok
1
1
Wstępnie rozpoznajemy Twoją sprawę
- zakładasz konto w naszym serwisie z obowiązkowym podaniem adresy e-mail
- opisujesz swój problem
- dołączasz dokumenty , które Twoim zdaniem można ujawnić na tym etapie dla rozpoznania sprawy
- dokumenty wysyłasz elektronicznie przez wygodny formularz na naszej stronie
krok
2
2
Otrzymujesz wstępną analizę Twojej sprawy
- ocenimy i poinformujemy Cię, czy sprawę można kontynuować
- decydujesz, czy mamy przygotować umowę z mediatorem
- możesz zakończyć na tym etapie
bezpłatnie
krok
3
3
Rejestracja sprawy
- wypełniasz wniosek o postępowanie mediacyjne (we wniosku napisz, czego oczekujesz od drugiej strony i na jakie ustępstwa się zgadzasz))
- dokonujesz opłaty rejestracyjnej na konto mediatora
mBank 35 1140 2004 0000 3502 7649 4108 - cena opłaty rejestracyjnej obejmuje sporządzenie i podpisanie umowy, kontakt w sprawie mediacji (pisemny, telefoniczny)
- oczekujesz na przygotowanie umowy z mediatorem (do trzech dni)
- wniosek o mediację będzie do pobrania na Twoim koncie na naszej stronie
Koszt: 150 zł
krok
4
4
Otrzymujesz umowę o przeprowadzenie mediacji
- odsyłasz podpisaną umowę lub podpisujesz ją w obecności mediatora
- od tej chwili mediator rozpoczyna kontakt z drugą stroną
- otrzymujesz informację o miejscu i terminie spotkania z mediatorem (i inne)
- dokonujesz opłaty za mediację - 1500zł/stronę (strony mogą porozumieć się kto i w jakiej wysokości partycypuje);
- cena obejmuje minimum jedno i maksimum trzy spotkania (w tym indywidualne i wspólne), protokół z mediacji, ugodę oraz złożenie protokołu z mediacji w sądzie
- Uwaga! cena za mediacje może ulec zmianie wg Regulaminu Biura Mediatora, który jest na stronie “o mediacji” oraz w plikach od mediatora podczas zamawiania mediacji
3000 zł
krok
5
5
- uczestnictwo w mediacjach (spotkanie wspólne lub indywidualne)
- podpisanie ugody
krok
6
6
- mediator składa protokół w sądzie, właściwym do rozpoznania sprawy według właściwości ogólnej lub wyłącznej
- na wniosek Stron, sąd niezwłocznie przeprowadza postępowanie co do zatwierdzenia ugody zawartej przed mediatorem
- oczekiwanie na decyzję sądu